Thursday, September 9, 2010

Salam Lebaran

Saya sedang mendengar Takbir Raya sekarang. Secara tak langsungnya, hati saya perlahan-lahan turut sama mengalunkan zikir itu di dalam hati.



Syukur, Allah telah memberikan saya bermacam-macam nikmat selama saya hidup.
Maha Suci Allah, Segala puji bagi Allah, Allah Maha Besar, dan tiada Tuhan yang layak disembah melainkan Allah.

Selamat menyambut Aidilfitri 1431 Hijrah. Dari lubuk hati ini, saya memohon ampun dan maaf atas segala salah dan silap, dunia akhirat. Semoga kita terus diberi kekuatan oleh Allah Yang Maha Esa untuk meneruskan tarbiyyah Ramadhan pada bulan-bulan yang lain dan semoga kita ditemukan semula dengan Ramadhan tahun yang akan datang. Moga kejayaan tahun ini disambut penuh meriah dan penuh makna dalam Aidilfitri.

Wassalam...

No comments:

Post a Comment