Tuesday, March 13, 2012

Wanita Penting

28 Januari 2012 lalu, saya telah diijabqabulkan dengan isteri tercinta Nur Adlini Ab. Aziz.

Gambar yang ada bukanlah nak menunjuk-nunjuk isteri, sekadar nak kenalkan yang inilah 3 wanita penting dalam hidup saya. Bertudung biru, mak mertua - Rohaya Ahmad. Di tengah itu dah tentulah isteri saya - Nur Adlini Ab Aziz. Bertudung oren tu pulak ibu kesayangan saya - Azizah Mat Hussin.



Awal cerita, isteri saya berdepan cabaran nak mengenal selera saya. Cabaran saya jugak, nak membiasakan diri dengan menu ikut citarasa isteri tercinta. Sebab itulah, selalu jadi persaingan antara air tangan ibu dan masakan isteri.

Alhamdulillah bab ibadat sama sahaja. Tak perlu ikut cara keluarga saya atau family isteri, sebab kedua-dua kami mengesakan Allah Yang Satu.

Pada yang seagama dan yang sudi, doakanlah kami berdua yang baik-baik.. terima kasih Allah..

No comments:

Post a Comment